آشنايي كاركنان مخابرات استان با خدمات الكترونيك پورتال اين شركت

همزمان با راه اندازي آزمايشي پورتال شركت مخابرات استان يزد ، كاركنان شركت مخابرات و كارگزاران دفاتر خدمات ارتباطي استان با خدمات الكترونيكي ارائه شده در پورتال اين شركت آشنا شدند.

در سميناري كه به همين منظور در محل سالن اجتماعات رسالت برگزار شد. حاضران، با خدمات الكترونيك ارائه شده بر روي پورتال شركت مخابرات استان، از قبيل درخواست ملاقات با مديرعامل، شكايت مشترك، درخواست تعويض شماره تلفن، تغييرآدرس جهت ارسال صورتحساب ، قطع يا وصل تلفن شخصي، ثبت و يا تغيير مشخصات شخصي مشترك در 118 و ... آشنا شدند.

مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد با حضور در اين سمينار در سخناني از اهميت و ضرورت ارائه خدمات الكترونيك به شهروندان گفت: ارائه خدمات به شهروندان بصورت الكترونيكي و حذف لزوم مراجعه حضوري به دستگاهها از مهمترين ضروريات جامعه امروزي است.

گفتني است ، در حال حاضر پورتال شركت مخابرات استان يزد با هدف ارائه خدمات الكترونيك مخابرات به شهروندان يزدي بصورت آزمايشي راه اندازي گرديده و در آينده اي نزديك كليه همشهريان ساكن در استان يزد مي توانند با مراجعه به اين پورتال از خدمات الكترونيكي شركت مخابرات استان يزد بهره مند شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا